eanismyname

Direktlänk till inlägg 15 februari 2012

Tandställning - Borta?!

Av Erica Lindblom - 15 februari 2012 17:16

Idag har jag varit hos tandläkaren och tagit bort min tandställning. ÄNTLIGEN.  
Det tog lite tid dock. Jag hade tid kl 7:30 och jag var klar runt 8:45.
Sedan var jag  tvungen att åka in till tandläkaren igen senare kl halv 3. 
För det var någon plast/gummi skena/tandställning sak, som jag skulle hämta.
Det är tydligen tänkt att jag ska sova med den i munnen, så att inte tänderna ska typ ställa sig i fel ställning igen.

Sen efter det så gick jag på stan ett tag för att jag skulle hitta en present till mamma, för att hon fyller år snart.
Dock kom jag hem senare än tänkt, för att jag ville åka med pappa hem, men av någon anledning så tog det sån himmla tid, o han skulle hämta mamma från jobbet å sen ringde han o sa att hon skulle ringa mig o berätta var vi skulle hämtas, sen skulle jag ringa pappa igen o säga vad vi bestämt osv..Så lite rörigt blev det.. xD

Åh, förresten, sedan när vi skulle hem, så såg vi en bil som kört i diket O.o
Och det var inte så att den lixom lutade lite ner å så i ett ytte, pytte, mini, dike,  utan det var ett stort dike, och det var nära att bilen välte.. Såg riktigt hemskt ut faktiskt. Hoppas ingen gjorde illa sig bara.

Oj, Det här blev ett lång inlägg.
Jaja, Ska gå och träna på spanska läxan.

Chao ♥ 

 
 
Wilma

Wilma

15 februari 2012 21:25

Så skönt att den är borta nu! Känns det inte annorlunda utan den? :)

http://wilmisolsson.blogg.se

 
Fanny

Fanny

15 februari 2012 21:38

Gjorde det ont att ta bort den ? D: Ska ta bort min snart någon gång hoppas jag :D
Kram ♥

http://www.cowbells.blogg.se

Erica Lindblom

15 februari 2012 21:44

Nej, Dom tar en tång och lixom "vickar" bort dem där fyrkant sakerna xD
Om du är öm i tänderna eller om den sitter fast limmad ordentligt så att det är svårt att få loss den så kan det göra lite ont. Men annars är det inget att oroa sig för :)

Kram och lycka till ♥

 
Louise

Louise

15 februari 2012 21:47

Skönt att bli av med den? Kan jag förstå isåfall! :)

http://silverhasten.blogg.se

Erica Lindblom

15 februari 2012 21:54

Jarå c:
Dock känns det lite konstigt.
Tomt, på något konstigt sätt xD

 
filippa

filippa

15 februari 2012 21:51

Å vad skönt för dej ;)<3

http://videofet.blogg.se

 
Becca

Becca

15 februari 2012 21:58

Känns som alla tar bort sin tandställning 2012. Iallafall alla jag känner har gjort det...

http://Randombecca.blogg.se

Erica Lindblom

15 februari 2012 22:03

Haha, 2012 kanske är ett tandställnings fritt år :'3

 
Mask

Mask

15 februari 2012 22:02

Åh, skönt att tandställningen är borta? :)

http://imnosuperman.blogg.se

 
Liisa

Liisa

16 februari 2012 18:43

Skönt ska snart få en tror jag :)

http://honestcheyy.devote.se

Erica Lindblom

16 februari 2012 18:46

Okej :3
"Kul!" höll jag på att säga xD
Men det är det faktiskt inte o.o
Men du får ju fina tänder i alla fall! :D

 
Andrea

Andrea

24 februari 2012 16:58

gött :) min kompis gjorde precis samma sak för ngn vecka sen ;)

http://andreaannas.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erica Lindblom - 1 mars 2012 19:44


Jag fick då en utmaning av min vän Ida. ( Hennes blogg finns länkad där nere )Som går ut på att svara på frågorna och sedan utmana 6 vänner.1. Ditt namn och/eller ditt/dina användar namn.Erica Lindblom. Och jag orkar inte räkna upp alla mina användar...

Av Erica Lindblom - 24 februari 2012 16:13

Idag har jag inte gjort så mycket förutom att vara i skolan. ^^Har inte så mycket att skriva om, men ikväll ska jag se ifall jag kan fixa fram ett litet film tips :33Ni får vänta tills dess C: Chao ♥  ...

Av Erica Lindblom - 21 februari 2012 15:36

Hallojj!Ledsen för min dåliga uppdatering, men jag har inte haft något att skriva om.Dem senaste dagarna har varit ganska händelse lösa.. xDAnyway, back to the point.Idag så hade jag tid hos tandläkaren för en vanlig rutin koll.Vi hade en tid innan d...

Av Erica Lindblom - 18 februari 2012 20:21


                      27 Dresses-  Jane har varit brudtärna hela 27 gånger åt sina nära och kära. Men Jane drömmer om att en dag få ha ett alldeles eget bröllop där hon för en gångs skull inte behöver ta hand om allt och alla. Jane har länge varit kä...

Av Erica Lindblom - 18 februari 2012 18:55


HallojjIdag fyller min mamma år, så det är väl pretty much det enda intressanta som hänt idag.   Har helt ärligt inget att skriva så jag slänger in en bild på dagens outfit, tagen med min usla kamera :)       Tröja: Gina Tricot Linne: Gina...

Presentation


Hallojj.
Mitt namn är då Erica aka Ean.
Detta är min blogg där jag skriver om mig själv, min vardag, mitt liv och mina vänner.

Chao ♥

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards