eanismyname

Direktlänk till inlägg 21 februari 2012

DÅLIG STIL!

Av Erica Lindblom - 21 februari 2012 15:36

Hallojj!
Ledsen för min dåliga uppdatering, men jag har inte haft något att skriva om.
Dem senaste dagarna har varit ganska händelse lösa.. xD

Anyway, back to the point.

Idag så hade jag tid hos tandläkaren för en vanlig rutin koll.
Vi hade en tid innan den 21 mars, men dom ringde och ändrade till idag kl 8.
Så jag var tvungen att ta halv 8 bussen in.
Och för att hinna med bussen var jag tvungen att vakna mellan halv 7 - kvart i 7 någonting, 
för jag är väldigt seg av mig på mornarna. 
Så jag tog bussen in som jag alltid gör, bla bla.
Så när kl var 10 över 8 så hade fortfarande ingen kommit och ropat upp mitt namn, och jag var den enda som satt i väntrummet, det var helt tomt. 
Och det fanns ingen i repitesionen heller. 
Det var släkt och en skylt var uppsatt där det stog "Tillbaka kl 10. " .
Så då satt jag där och väntade då.
Tills det efter ett tag kom en tandläkare och sa 
- " Ursäkta, men när har du tid? "
Jag: - Kl 8..
Hon: - Vilken tandläkare ska du ha?
Jag: - Jag tror hon heter Ulrika.. 
Hon: * Tittar konstigt på mig*
Jag: - Asså.. Jag tror hon heter så.. ?
Hon; - Jo.. Men det är ju jag? Och jag har ingen tid med dig idag?

Så jag fick följa med henne på "kontoret" där det fanns inget uppskrivet någon stans i datorn att jag hade tid idag. ( Dom har ju alltid uppskrivet i som ett schema om vilka som ska komma och när osv.. )
Så hon ba: Är du säker på att du hade tid idag?
Jag: - Ja? Fick ett brev hem med posten från er där det stog att jag hade tid idag.
Men det stog inte någonting om att jag skulle dit idag.
Så då sprang hon rund och ringde samtal, hämtade människor från folktandvården osv osv..
Till slut efter typ 45 minuter kommer en annan tant fram till mig och säger:
- Ja asså.. Vi hade ju satt en tid den 21 mars, men då ringde vi och bytte tid för att det inte stämde med vårt schema, till idag, men nu är det så att hela folktandvården ( Dit jag skulle ) är på möte idag. 
Och då har vi skickat ut ett brev till er om det och avbokat, men det har inte hunnit fram ännu.
Så du får väl ta och åka hem och komma tillbaka den 21 mars.

Seriöst! 
Hur svårt är det att RINGA och säga att dom avbokar istället för att skicka ett fucking brev som inte kommer fram i tid?!
Jag vaknade tidigare, betalade för bussen, åkte in till stan, satt i väntrummet i 30 minuter helt ensam, och sedan i ytterligare 30 minuter till medans dom sprang runt som yra höns och försökte reda ut det dom ställt till med, HELT I ONÖDAN.

Så sjukt jäkla irriterad jag är nu asså. -.-

Aja, orkar inte skriva mer nu.
Ha det bra! ♥

Chao! ♥

 

 
 
Veronica

Veronica

21 februari 2012 16:18

haha oj ;) fiin blogg :)

http://weirdfotoveven.blogg.se

 
wibbies

wibbies

21 februari 2012 16:51

Söt blogg. c:

http://denrundasaken.blogg.se

Erica Lindblom

21 februari 2012 16:52

Inte för att det har med saken att göra men.. ._.
Tack.

 
Ingen bild

Ida :D

21 februari 2012 21:26

De va inte shcyst mot lill Ean :c<3

Erica Lindblom

21 februari 2012 21:48

Ne :c

 
Korpöga

Korpöga

23 februari 2012 15:45

Ish, ogilla tandläkarn... *fobia*... jag ska byta till privat för folktandvården har gjort för många misstag nu.

btw, du är utmanad på min blogg :)

http://www.muninkorpvinge.blogspot.com

Erica Lindblom

24 februari 2012 16:28

Ja, seriöst, jag åkte in helt i onödan. Sjukt pissed off jag är. -.-

Äre tänk att jag ska kopiera frågorna och klistra in på min blogg? :)

 
Korpöga

Korpöga

25 februari 2012 15:33

Japp, ta frågorna, svara på dem och utmana 6 av dina vänner till att göra detsamma :)
Glöm inte att berätta det för dem ;)

http://www.muninkorpvinge.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erica Lindblom - 1 mars 2012 19:44


Jag fick då en utmaning av min vän Ida. ( Hennes blogg finns länkad där nere )Som går ut på att svara på frågorna och sedan utmana 6 vänner.1. Ditt namn och/eller ditt/dina användar namn.Erica Lindblom. Och jag orkar inte räkna upp alla mina användar...

Av Erica Lindblom - 24 februari 2012 16:13

Idag har jag inte gjort så mycket förutom att vara i skolan. ^^Har inte så mycket att skriva om, men ikväll ska jag se ifall jag kan fixa fram ett litet film tips :33Ni får vänta tills dess C: Chao ♥  ...

Av Erica Lindblom - 18 februari 2012 20:21


                      27 Dresses-  Jane har varit brudtärna hela 27 gånger åt sina nära och kära. Men Jane drömmer om att en dag få ha ett alldeles eget bröllop där hon för en gångs skull inte behöver ta hand om allt och alla. Jane har länge varit kä...

Av Erica Lindblom - 18 februari 2012 18:55


HallojjIdag fyller min mamma år, så det är väl pretty much det enda intressanta som hänt idag.   Har helt ärligt inget att skriva så jag slänger in en bild på dagens outfit, tagen med min usla kamera :)       Tröja: Gina Tricot Linne: Gina...

Av Erica Lindblom - 17 februari 2012 16:04

Äntligen fredag!Denna veckan har verkligen gått långsamt. Men nu är det äntligen helg!Och vi är lediga på måndag för att lärarna ska på något skit, jag inte vet vad det heter, så vi får extra lång helg. Så det är ju bra :3Tyvärr har jag inte kunnat f...

Presentation


Hallojj.
Mitt namn är då Erica aka Ean.
Detta är min blogg där jag skriver om mig själv, min vardag, mitt liv och mina vänner.

Chao ♥

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards