eanismyname

Alla inlägg den 18 februari 2012

Av Erica Lindblom - 18 februari 2012 20:21

                     
 27 Dresses
 Jane har varit brudtärna hela 27 gånger åt sina nära och kära. Men Jane drömmer om att en dag få ha ett alldeles eget bröllop där hon för en gångs skull inte behöver ta hand om allt och alla. 

Jane har länge varit kär i sin chef George men har aldrig varit modig nog att ta ett steg och berätta för honom hur hon känner. 
Men när Jane's lilla syster Tess kommer på besök upptäcker Tess och George den verkliga betydelsen bakom "Kärlek vid första ögonkastet".                                                                                                                                       Och Tess är villig att säga vad som helst för att få behålla honom. Även sådant som inte riktigt är sant. Men när George väl friar till Tess faller Jane's värld samman totalt.

Ska hon planera sin systers bröllop till den man hon älskar? 

Av Erica Lindblom - 18 februari 2012 18:55

Hallojj
Idag fyller min mamma år, så det är väl pretty much det enda intressanta som hänt idag.


Har helt ärligt inget att skriva så jag slänger in en bild på dagens outfit, tagen med min usla kamera :)


   


Tröja: Gina Tricot 
Linne: Gina tricot
Scarf: Gina tricot
Tight's: KappAhl 

Chao ♥ 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hallojj.
Mitt namn är då Erica aka Ean.
Detta är min blogg där jag skriver om mig själv, min vardag, mitt liv och mina vänner.

Chao ♥

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards