eanismyname

Alla inlägg den 17 februari 2012

Av Erica Lindblom - 17 februari 2012 16:04

Äntligen fredag!
Denna veckan har verkligen gått långsamt.
Men nu är det äntligen helg!
Och vi är lediga på måndag för att lärarna ska på något skit, jag inte vet vad det heter, så vi får extra lång helg. 
Så det är ju bra :3

Tyvärr har jag inte kunnat fixa det här med att överföra bilder från mobilen, så tyvärr blir det ännu ett bildlöst inlägg.
Sorry, för det.
Men jag ska försöka fixa det nu i helgen.

Idag blev jag ÄNTLIGEN klar med "Mormorsrutorna" vi håller på med på syslöjden. ( Fråga mig inte varför det heter mormors rutor.. För det vet jag inte O.o)  
Seröst. Man fick ett litet papper där det stog såhär (Ungefär) " Fg 1. 1 sm. 3 lm genom lmb. ( = 1 st ) * 3  lm genom lmb  ( =1 st) * rep. mellan * 1 sm genom lm . "
Seriöst. Det förstår man ju mycket av O.o
Å man ba: " Hrm.. Hur ska jag göra nu?..."
Syläraren: " Du har ju instruktions pappret. Kan du inte läsa eller? ._. "
Men vi hade en annan sylärare på besök, så hon FÖRKLARADE hur man skulle göra när man frågade.
Så nu förstår jag faktiskt hyfsat bra, om vad man ska göra. xD

Och på gympan skulle vi lixom åka skidor ca 2 km, till en stuga. >-<
Och man skulle ta en bild på stugan och visa gympa läraren. Så det var bara att bita ihop och köra på.
Så lite ont i benen har man nu, kan jag ju säga ^^

Oj, Det blev ett lite väl långt inlägg nu. 
Creds till dig om du orkar läsa allt, Haha xD ♥

Chaoo ♥
 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hallojj.
Mitt namn är då Erica aka Ean.
Detta är min blogg där jag skriver om mig själv, min vardag, mitt liv och mina vänner.

Chao ♥

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards